Administratief Beheer

Administratief Beheer

Het administratieve deel van de overeenkomst wordt  nauwkeurig en overzichtelijk ingericht. Doordat het dagelijks beheer van het vastgoed en de technische- en financiële gegevens  nauwkeurig worden opgeslagen,  ontstaat een compleet overzicht van het door u aangeboden vastgoed.

Waar nodig kan dan snel worden gehandeld als er gegevens nodig zijn .Daarnaast ontstaat er richting uw huurders ook een professioneel beeld. Uiteraard is het van groot belang dat alle informatie snel en eenvoudig te vinden is, wat weer tijdbesparend werkt.

Het opstellen van huurcontracten behoort ook tot het administratief beheer. Wij gebruiken R.O.Z. (raad van de onroerendezaken)contracten met, waar nodig, aanvulling van extra bepalingen. Van iedere huurder wordt een compleet huurdersdossier bijgehouden, van de oude huurders wordt dit dossier bewaard. Hiermee voldoen wij aan eisen van de AVG.

Indien u dit op prijs stelt, kunnen wij u de contracten digitaal toesturen of waar nodig u of uw huurder van een papieren variant voorzien. Daarnaast kunnen wij tevens een overzicht maken van het woonwaarderingsstelsel, ook wel bekend als de ‘puntentelling’. Met deze gegevens wordt de huurprijs precies bepaald en wordt het duidelijk of de huurprijs is geliberaliseerd of niet. De geliberaliseerde woningen vallen in de vrije sector, waardoor er zelf een huurprijs bepaald kan worden door de verhuurder. Hierin kunnen wij u uiteraard adviseren.

Wij zullen zorgen voor een up to date vastgoedportefeuille welke zal bestaan uit:

  • foto’s;
  • proces verbaal van oplevering;
  • huurcontract;
  • huurdersdossier;
  • puntentellingen;
  • contracten met betrokken partijen;
  • onderhoudsoverzicht;
  • servicekostenoverzicht en financiële (huur)overzichten.

Al deze onderdelen zijn de basis van een goede vastgoedportefeuille.

Meer weten? Vraag een vrijblijvende offerte aan!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw administratief vastgoedbeheer? Vraag via onderstaand formulier een vrijblijvende offerte aan!